2011 m. rugpjūčio 7 d., sekmadienis

Šhit

O dieve,koks nemalonus jausmas kai ant taves kažkas pykstaa,jaučiuosi su*istai,nemaloniai....Laurynas nieko neberašo,pyksta tikrai pyksta,nepyktu butu seniai jau parašes,fui neapkenčiu aš to jausmo šlykštu..Blia ir nežinau ka daryt . Paraše man Domas ir Rokas daunas Rokas bet tipo pabusiu nepasikelus ir lb mandagi
Rokas:laba,tau kažkas nepatinka?
Dovile:ne viskas okay,o ka?
Rokas:ne tiesiog kažkaip galvoju,nei aš tau ką padariau niai ką o tu čia pyksti  :)
Dovile:ne viskas okia tiesiog vakarykštis čiatas biški sunervino
Rokas:supratau :) bet tau Lauris patinka,ir jus jau kažka galvojat ir kažkaip artimiau bendraujat
Dovile:nu o koks tau skirtumas,pavydi?
Rokas:šiaip jau taip :)
Dovile:tai nepavydek ner čia ko
Rokas:nu baik taiip šlykščiai elgtis ;*


FUu jis gal lohas bliat.O Domas tai šiaip lb draugiškas yra bestai tuoj busim :DDD
Domas:labu
Dovile:Sveikas
Domas:Tavo tj šeimyna kieta ypač brolis mobo iš ranu nepaleidžia,sese tai grazuole matos kad visa i sese  :DD
Dovile:Ir brolis visas i sese :) kai buvau jo amžiaus ta pati veikiai per dienas tik su čiuvais čiatindavau :d
Domas:mano tai brolis cs :DD
Dovile:oi nesiseka tau ;DDD
Domas:bet jis irgy kietas ciuvekas :D
Dovile:gali but
Domas:ka veiki?
Dovile:nieko laukiu kol Laurynas parašys,nes kaip supratau tai jis pyksta ant manes
Domas:pyksta :DD
Dovile:is kur zinai?
Domas:sake kad uzsisedo ant taves ir db lb lb pyks nes tu su juo nesusitikai o jis taves pasiilgo :DD
Dovile:eina naxui .kaip nemalonu man
Domas:pati jam parasyk ot sunku "dDD
Dovile:nu šiaip jo parašysiu kas belieka.
Domas:sekmytes ;*
Dovile:dq :)*

Dovilė:pyksti ane?
Laurynas:ne
Dovile:atvirai davai?
Laurynas:nieko aš tau atvirai nesakysiu,viskas ate.
Dovile:nu baik gi
Laurynas:ok,ok.
Dovile:tai kas yra?
Laurynas:nieko
Dovile:tai ko del nieko uzsisiki?:)
Laurynas:nu naxx,aš taves pasiilgau,jau čj kokias 3 dienas nebendraujam
Dovile:tjg šian buvai pas mane
Laurynas:nu tai su tais gi buvau
dovile:tai kas vistiek buvai
Laurynas:tai aš taves net apsikabint negaliuuu.
Dovile:kodel?gali
Laurynas:nu taigi tave upisa kad mano drg tau rašineja ar jus pora ir panašiai
Dovile:ai del to
Laurynas:tu viska krč slepi
Dovile:pavizdžiui ka slepiu?
Laurynas:nu kad mes beveik kaip pora ir kad artimi esam nu ir kad tu man patinki
Dovile:nu žodžiu poxui,kita kart daryk su manim belenka ,tik savo tiem draugam pasakyk kad nelystu,nu domas tai gali rašyk nes šiaip draugai esam,bet kad noras nerašytu man tokiu sms"nu baik taip elgtiS ;* "
Laurynas: ir bucki uždejo?
Dovile:nu taip
Laurynas:pda daunas jis .pavydžiu,vel tave kabina daunas ;****
Dovile:nenukabins nebijos ;*
Laurynas:ryt meet?
Dovile:sese prižiuriu
Laurynas:nu didele ta tavo sese pabus su broliu ir vsio,bet kas cia per brolis net paiuret negali .
Dovile:geras brolis geras,visas i vyriausia sese
Laurynas:nu ka žn ar jis i tave
Dovile:Nu tj dzin pas mane eik
Laurynas: aham ;**
Dovile:turi cizu?
Laurynas:to ką?
Dovile:užrukysim pas mane ;D
Laurynas:taigi savo turi
Doviile:tuščias ,draugės pakas šiap buvo, bet aš surukiau paskutine :D
Laurynas:jeigu ir turečiau tai tau neduočiau,nesveika,ir negražu :**
Dovile:ee,Laurynai
Laurynas:ka dovilyt?;*
Dovile:dv rimtai neškis tas cizas. naxuj.
Laurynas:Nu ble Dovile tu mane užknisai nesikeik mieloji ir nerukyk negražuu
Dovile:tai tu čia mane auklėt pradėsi ?
Laurynas:jau pradėjau ;*
Dovile:aik tu naxui
Laurynas:nu Dovile,prašau ;*
Dovile:nu ok ok ;*
Laurynas:va cia tai jau mano mažulėė ;**
Dovile:Laurynai ,prašau betn viena atsinešk cia abu surukysim ;*
Laurynas:ne nu
Dovile:nu ačiu prisiminsiu.ok einu aš tv žiuret ;*
Laurynas:gal netrigdou tv žiurėt?
Dovile:nu ne,bet aš noriu ramiai pažiuret
Laurynas:kur bučkis?
Dovile:ryt užbučuosiu aš tave ;**
Laurynas:tau jau palinket saldžiu?
Dovile:jau gali linket katin ;**
Laurynas:Brangi Dovile aš linkiu tau saldžiu sapnu ,ir labai laukiu rytojaus nes taves labai pasiilgau ;**
Dovile:atiuuuuu ;****


_________________________
Omg omg omg va čia tai meile omg,kaip žliumbiau ,niekam taiip nepavydziu kaip jiem kad mane kasnors taip isimyletu afigena ;**********************
šitas pats pats pačiausias
http://www.youtube.com/watch?v=IEfeek6d-40&feature=related
Aww
http://www.youtube.com/watch?v=Ep_d89uO5nI&feature=related
Nuo 1:13 taip miela ;*
http://www.youtube.com/watch?v=y_oIaWEKrx4&feature=related
Afigena ;** nuo 1:36
http://www.youtube.com/watch?v=tsvRuuy31Co&feature=related
va čia meile @@

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą