2011 m. rugpjūčio 8 d., pirmadienis

Atsikėliau nuo to kad mama pradėjo įtensyviai skambineti,pakeliau rageli ir pradejau šaukt kas tau yra ir panašiai ji pasake kad varysim rytoi prie jūros,ir kad apie 13 h turiu buti sode su Ainiu ir Liepa ,sakau ką?aš susitarus? ji:koks skirtumas,mum šiandien reikia buti  pas Algimanta sodyboi ten biški pabaliavosim ir jis mus nuveš . Aš:O tai kaip del daiktų?Ji:Ainis isidės pats,o tu idėk i savo taše Liepai pora sukneliu įdėk, nu ten ko riaikia,šepeteli ir panašiai,sode yra jos rubu daugiau.Aš:nu ok ok.iki kada busim.Ji:iki kito pirmadienio ate.
Šiaip džaigiuosi kad važiuoju prie juros !! BET NET Nežinau ka parašyt Lauriu,visa pusvalandį galvojau,ai tiekto tiesiog parašysiu kad negaliu meet .
Aš:neišeis šian meet
Laurynas:visu pirma labas ,kodel?
Aš:laba laba.Išvarau prie jūros
Laurynas:kiek būsi?
Aš:iki kito pirmadienioo
Laurynas:oh tu kurva ,kaip pasiilgsiu.nesise man nu aš negaliu,kaip nervina,
Aš:me too.taigi viskas okey,čiatinsim,kalbesim ;*
Laurynas:nu žiurėk kad taip ir butu
Aš:bus bus
Laurynas:šian man Domas rašo tiksimes su Dovile :D
Aš:jis debilas gal?
Laurynas:jis tave isišikęs jaučiu..
Aš:pzdauskas.
Laurynas:tai jau tikrai,davai nevažiuok
Aš:eiktu aš noriu !
Laurynas:o su manim pabut tai nenori
Aš:su tavim dar prisibusiu
Laurynas:žinok aš pykstu,ir visdar esu taves pasiilges...:*
Aš:faina kad pyksti,jau gali nebeatrašinėt jeigu jau taip pyksti.draugas vadinasi mano.
Laurynas:atrašinesiu,gi paskui tu užsišiksi ir ka aš be taveeees?
Aš:su Domu meetinsi ir kalbesit apie mane
Laurynas:manes tai nežavi.
Aš:o turetu ,Arnas man šn raše,kad lb noretu bendraut ir kad sorry už tai kas buvo ankščiau šiaip esi labai faina ir man lb gaila kad taves nebeturiu kad galečiau kažka pakeist arba mes abu jeigu tu to nori.
Laurynas:galejai ir nerašyt šitos sms,nes db pavydžiu,o jis akivaiždžiai tave čiešina,krč daunas nereikejo su Guste už kampo vaikščiot butu toliau su tavim ,duhas .Myliu tave ;****
Dovile:nepavydek kati.Law Ya ;***********
Laurynas:pasuk ;*
nu ir tada mes ilgai ilgai kalbejomes.Pz ir jis mane myli,nu aišk aš ir jyy :DD
KAIP FAINAAAAAAAAA,dieve kokia laiminga esu,o jis toks mielas,dieve myliu.***
Gerai žmones iki,varau aš ruoštis i savo juodkrantęę @@@

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą