2011 m. rugpjūčio 7 d., sekmadienis

Ou nelabai nuosostabus rytas ir linksma dienaa :D Ryte atsikeliau nuo brolio muzikos,tokias geras dainas leido nu aišku viska iš sesės sužino :DD atejau pas ji ir pasakiau kad prižiurėtu sese nes aš išeisiu i miesta, tai ne jis bliaha spiriojiosi ir tokiau su kažkuo chatino,pasakiau kad atimsiu moba ir gaus i galva ,tai jam px nu px ir man,aišku niekur neisiu del seses bet dziiin labai jau tyngiu ir plius ka ten prižiuret žaidžia ir žaidžia per dienas ač dievui pc iš manes ne prašo tik iš broliukoo :DD taip nekenčiu aš jo duhas ble , bučiau nenorom nuejiusi pas ...meybeh lauryna :DDD nes jis man parašė
Laurynas:labas,atvaryk pas mane
DOvile:negaliu
Laurynas:mhm,kodel?
Dovile:sese prižiuriu
Laurynas:tai Ainis tegul pažiuri bent dvi valandas :)
D:ji pati dar prižiurėt riaik .
L:nuu bliat ka darom?
Dovile:xz
L:pas mane Rokas,Arnas,Domas yra tai Domas sako e dv jai rašyt tegul ateina
D:tai tipo tik del domo am nu ok supratau :)
L:nu netik del jo ir pats lb lb norejiauu ;**
L:nu davai mes pas tave?
D:nu ir vel tu tuos duhus nori pas mane atsives,nu nežinau leva mintis,bloga man y ta Roka žiuret Arnas tai dar dar bet Rokas tj nx daunas
L:kas tau su tuo Roku?
D:tu tai blet ziuri pastoviai,vos ne kad pavydetu ai pz
L:tai jis ir pavydi :)
D:o tau tai px kad jis pavydi ane?
L:ne nepatinka,bet saa viskas ok mes ateinam ;)
D:nu bet u jam pasakyk kad neziuretu i mane ir siaip kad nesiliestu fuu.
L:ok ok,bet ateinam ok ?;**
D:aha ;* tik i mano sese ir brolii demesio nekreiptik :)
_____________________________________________-
Nu ir ka atejo pas mane draugeliai keturi :DDDDDDDDD
Aciu dievui po 1h juos isprasiau nes as i ta duha Roka ziuret negaliu vemt vercia arnas tai dar dar bet irgi fuuu.
Tada norejau tik Su lauriu meet bet brolis neleido niekur eit nes seses nepriziures ir plius ji dar pati priziuret reik ,nes chatina su visokiom mazvaikem dar bliat teveliu uzsinores but  :D ai px namie likau ,Lauris pyksta :))
Paskui nusprendziau Broli pafotkint uoj zvengiau koks jis fyfa bet aš ji vistiek myliuu :DDD
                             Princeseeee mano ;**

 ju Gražuolėė sese

3 komentarai:

  1. O mano draugas Ainis ,koks jis sexiukas :D Oi kaip Ievutes pasiilgau aww grožiai jus visi ;*** kad mano brolytis taip fotkintis megtu :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Trys gražiuoliai o vyriausia gražiausia ;****

    AtsakytiPanaikinti
  3. Agne bruolis ir sese tai faini,o ta didžiausia tai labai faina:d beto Ainis su Liepa taves laukia svečiuose :D**
    šarune ačiu katyt ;*

    AtsakytiPanaikinti