2011 m. rugpjūčio 8 d., pirmadienis

Kaip noriu prie jūros net neįsivaizduojat ,tik biški gaila kad Lauriuką palikau , gaila vaiko man..kažkas man darosi, darausi gera,pagalvojau kad Rokas visgi yra gražus ir aš neturėčiau su juo taip elgtis,lyg tais jis man nieko nepadarė bet aš vistiek šlykščiai elgiuosi.Susirašinėjau su Laurynu,o tas visą mano geruma sušiko.
Laurynas:dv,aš pasakysiu viska rokui ka tu sakiai ok?nes jis vis klausineja
Aš:nee
Laurynas:tau rupi?
Aš:kas?
Laurynas:Nu kaip Rokas reaguos?
Aš:šiaip jau rupi,kažkaip nk jis man nepadarė o aš čia varau ant jo,manau bendrausiu su juo kaip draugai tada jis nebelys ir tiesiog busim draugai,kad jis jau nieko nebesitiketu ir pnš
Laurynas:jau pasakiau.srr šiaip jau vakar buvau pasakes .;*
Aš:nu pizda Laurynai.nekenčiu taveeees
Laurynas:nu bl ka aš žinau,jis manes paklausė aš ir pasakiau atvirai,ka žinojau kad jis tau taip rupi
Aš:ai krč be žodžiu aš :)
Laurynas:atsiprašauu ;**
Aš:eik tu šikt.
Laurynas:dovilytttt
Aš:eik šikt nekalbu bl aš su tavim ,viska išpasakoji
Laurynas:nuuu
Aš:kas nuuu. užknisai,nieko tau daugiau nesakysiu
Laurynas:atsiprašauu,gi nežinojau kad tau jis rupi
Aš:nerupi ir blet nepavidek ok?
Laurynas:nu nepyk gi,ka padaryt kad nepyktum?
Aš:eit naxui,ir dbr man nerašyk bent 10 min.
__
Aš:nu rešk db,ką laurynas sakė?
Rokas:kaip suprast?
Aš:nu nieko
Rokas:tai kaip tu čia man parašiai?
Aš:ai šiaip :DD
Rokas:tai kaip sekasi?
Aš:axujenai tau?
Rokas:ai normaliai,ka veiki?
Aš:važiuojiu
Rokas:kur?
Aš:pr juros :)

Rokas:supratau,nu ir ko ant Lauryno pyksti?
Aš:tai jau spejo pasiskust?
Rokas:nu sake kažka,kad užkniso jam kažkas kad nkd tu negai meet kad amžinai užsišiki kad jam jau užkniso kažka krc.
Aš:ot zarazaaaa,kaip skundžiasi nu negaliuu
Rokas:eik viskas ok yra,viskas susitvrakys :DD
AŠ:tikiuosiii.ka aš kalta kad negaliu susitikt nes daug reikalu.
Rokas:nu va,jis sako kad tu jam niekad laiko nerandi
Aš:išviso,negaliu nu,pripasakoja visko,ir paskui prašo kad nepykčiai.
Rokas:ai nekalbam apie tai viskas gerai bus Dovile :)
Aš:tikiuosi ;))
___
Laurynas:tai ka?
Laurynas:tai ka?
Laurynas:tai ka?
Laurynas:nu atrašyk nebut tokia žiauri?
Laurynas:nuuu dovile
Laurynas dovile blet !!!
Laurynas:dovileeee
Laurynas:dovilyt atsiprasauu
Laurynas:Dovile nu prašau atrašyk
Laurynas:Dovile
___________
Domas:laba, Lauryno sms "man xujova nes man Dovile neatrašo"
___________
Niekam neatrašinejau nenoriiu ,noriu pabut tokia pasikelusi biški :DDDDDDDDDD

Laurynas:nu Dovile vapšie naglaja?
Dovile:nu ko tu nori?
Laurynas:myliuuu ;**
Dovile:aha faina
Laurynas:nu durnele baik gi ;*
Dovile:nežinau,nežinau
Laurynas:nu bl gaila kad tu išvažiavai.
Dovile:bus proga su kitom susitikt
Laurynas:nustok taip elgtis,nereik man kitu,myliu tave
Dovile:nu ok okk.SRR biški brolis užnervino
Laurynas:i galva duok tu gi moki
Dovile:nie man jo gaila
Laurynas:bučki duok
Dovile:;************
Laurynas:negaliu,kam tu mane palikai nu .;***
Dovile:rukyt noriu
Laurynas:nesvajok grazuole ;*
Dovile:vyras mano ,neaiškink man ;**
Laurynas:man asmeniškai Dovile nepatinka kad tu rukai.
Dovile:man ir nepatinka kad u rukai ir man neduodi
Laurynas:tau ir neriaik ;**
Dovile:viskas einu valgyt,negaaliu čiat.myliu,bučiuojiu vakare susirašysim ;*
Laurynas:tik vakare nejuokauk tuuuuuuuu ;****************************************
_____
Kaip aš ji myliu db,jei paskutinis mano blogas,kitas bus kita pirmadieni šudas,pasiilgsiu Šarunes,Agnės,Austejos,Lauryno,Domo,Andriaus,Edgaro,Audriaus,Apuoko..nu ok biški ir Roko Arno bet tik del to kad jie kažkada buvo afigeni :))
Viskas ate braškiai ;**********


Mano gražuolės durniuooja @


Viršui dar viena durnelė.Durnelėes mes visos





















Komentarų nėra:

Rašyti komentarą