2011 m. rugpjūčio 17 d., trečiadienis

completion of my vacation..

Rugpjucio 16 .antradienis
Nu ka mažuliai daug ka papasakot.prisimaudziau,pasiilgau duag zmogensu,ipac tokio duhelio Laurio :DDDD
ir dar tokio duhelio Arno :DD keista kad su arnu bendraut pradejau?man irgi keist bet jis fainas bicekas naktim su juo tik kalbedavaus,prikolnas yra,merga susirado tai prie manes nebelys,aisku as jo megryce belenkaip apvariau nes ji rimtai zyrna yr :DDD Tokia Emilija ,jai tik 14 metu bus spalio menesi,ji gi mazvaine yra o jis su ja bendrauja,bet jai px jis sake akd ja myli :DDDDDDDDDDDDDDD NUOKINGA,nes isimylejo per 1 savaitee.Nu ok Apie Arnuli uzteks,db apie Lauryna.DURNAS.SLYKSTUS.KVAILAS.APGAVIKAS.URODAS.PIZDOSIJUS.SIKNOSIJUS.
Durnas nebemyliu aš jo kas 10 min rašinėja nei aš paatostogavau nei ka 7 ryto skambina kad kelciaus,tai dabar duosiu i galva naxui blet ;DD
NU tai ka mielieji.man superiškos nuotaaikos nes kuo tokiau tuo vis geriau paviždziui Arnas fainnas ,Rokas nebelenda,Domas pradejo rukyt nes as graži,Laurynas pavydi nes visi mane myli o jio ne,Agne pasiilgo manes kaip niekas kitas,AMANDA MANE uzmus nes as jai parveziau saldainiu ,:DDDDDDDDDDD
gERAS tas gyvenimas :DD biski sampo beprogos padauginau tai db kaip grita rasau pofek :DD
db rašo man laurynas
L:saulel,ka tu?
D:oj labutis saulele,puikiai sekasi tau?
L:man ir gera aciu.siaip aš klausiau ka tu :D
D:as tau atsakiau
L:tau viskas ok?
D;taip butu viskas ok jei nebuciau sampo vodzios geru :D
L:pyze :dD
L:duosiu as tau i galva kad be manes geriai
D:as irgi tau duosiu nes atostogaut neleidai 7ryto zadindavai bl
L:nes u man neatrasydavai
D:eik pekluon :DD
L:zoskai cia nusigeriai
Dovile":eik nafiek ducheli
dovile:daunas blet skambina dar man naxui tu eikt asile.nepasiilgai manes?

Ir tik katik supratau vis delto ka as jam rasiau ,ziauriai apstumiau pz db bus. ZODZIUO db skubiai lekiu .bet su Lauryiu nesitiksiu sn ciuju
paskui daugiau ft bus





















NEISIVAIDUOt.šn paryciais  mano močiute mirė man begalo xujova ir  dar niekam nepasakiau kad nelystu da blet su savo tipinia uzuojauta.bet paverkiau 15 h ir išsiveriau. ir vel uzmigau..atsikeliau anksti ir negavau iki 12 h nei vienos lauryno inutes tai begalo keista ..ka tai reiškia visa valanda pramaščiau ir jam parašiau.
Dovile:ei hey ;*
L:labas
Dovile:ka veiki?
L:su draugais
Dovile:taip anksti?
L:nu jo o ka?
Dovile:ne nk,nenori susitikt?
Laurynas:neižinau
Dovile:vakar gįžau o tu nei meet siulai nei ką,nežn keista man
Laurynas:ka padarysi :)
Dovile:tai tu nenori susitikt kaip suprantu :)

OMG nebeatraše galvojau wtf kas pes sudas??
Parašiau Domui
Aš:labuka gal žinai kas laurynui ??????
Domas:žinau
Aš:rmt?kas?
Domas:pati jam parašyk nes jis man nk sake tau nesakyt,srr draugas papraše :)
AŠ:ai NIEKO..
Domas:tikrai sori draugiška paslaugele ;)
Aš:ok ok
Domas :)

-_________________________
Aš:tai kas yra?
Laurynas:nieko man nera ko čia kimbi
Aš:ai nu žinok kaip nori
 baigesi chatas.lb pykstu ant jo nes nk nesako rmt žliumbsiu duhas.
Visa diena padejau mamai gamint bulvinius blynus ir apie 19 h gavau žinute nuo Lauryno.
Laurynas:ka tu?
Dovile:koks skirtumas?jau parupo?
Laurynas:kas atsitiko?
Dovile:nieko.u nesakai tai ri aš nk tau nesakysiu ,ate
Laurynas:pyksti?
Dovile:ir dar kaip
Laurynas:kodel?
Dovile:ne tavo reikalas
Laurynas:aš tikrai labai atsiprašau už viska kas bv šn ir vakar.
Dovile:kažka prisidirbai?kažka padariai?
Laurynas:nee tiesiog.tu pyksti aš atsiprašau nors ir nežn del ko tu pyksti tiesiog ATSIPRAŠAŪ.
Dovile:aš apakus:)|
Laurynas:dlk u pyksti?
Dovile:o del ko tu?
Laurynas:del to kad u vakar blet nusigerus čystai buvai.tu matei ka u man rašiai?pz aš apšales
Dovile:aaaaaaa.srr.ir šiaip bšk pageriau ir šiaip dar visi nuotaika man gadina.aš tik paskui pagavau ka tau parašiau ir net pati nesitikejau kad tau taip galejau parašyt.bl kaip aš gauliuosi db.
Laurynas:tai ačiu dievui kad bent gailiesi.nežinau man šokelis.nu bet aš tave myliu
Dovile: mažytis ;********
LaurynaS:del ko u pykai?
Dovile:dar pykstu.del to kad taip bendravai su manim šaltai,rmt bl man šian toks pizdauskas neisivaizduoji kas buvo bl.tik u vienas šita žinosi
Laurynas:kas?
Dovile:mpciute mire paryciais,xujova,bet biški geriau nes u atrašiai
LaurynaS:zuikiiii,buciau zinojes buciau tikrai atrases , uzuojauta mazyt ;* nenori susitikt?
Dovile:nee,naxui mann eit i ta lauka dar blet pamatys mane kas tokia apsiliumbusia.
Laurynas:mažas nesikeik.suprantu jeigu negaki ir neturi noro ok viskas.bet žinok kad myliu tave mažute iir jeigu ka visada rašyk susitiksim arba atleksiu pas taves.ir viskas bus ok jau nebeverk nk nebepadarysi.vsio tik never jau jeigu verki prašau...;*
Dovile:aha,neverk.oi kaip tau lengva kalbet
Laurynas:aš tau nerašysiu ok?nes u lb db pikta.
Dovile:bus tau blogai jeigu db nerašysi nes niekas nežino,nereik man to dirbtinio mandagumo
Laurynas:gal vis delto nori meet?
Dovile:negaliu niekur eit naxui
Laurynas:baik keiktis nes aš ir supyksiu
Dovile:kaip nori jeigu tau toks didelis pochui ant manes pyk
Laurynas:nepoxui tiesiog nematau reikalo keiktis .nesinervink|
Dovile:zinau kad aš lb pikta ir kad aš db esu paskutine duhe nes ant visu pykstu ant visu rekiu ai bel nk negaliu padaryt ai naxui.
laurynas:nesi tu jokia duhe baik ';*** myliu tave katin
L:;*
L:kur dingai?
L:eee mažiuk??
 Paskui jis man paskambino aš atsiliepiau bet kadangi verkiau tai nelabai galejau kalbet ir pasakiau alio tokiu verkenciu balsu ir padejau rageli.
 jis vel rašo
L:neverk prašau ;*******
dovile:negaliu.tiesiog užknisa kad aš tokia šliksti fuj.
L:susitinkam gerai?esi namie db?
Dovile:neisiu aš niekur bl.namie namie
L:ateinu aš pas tave ruoškis.
BL BL.nuejau susitvarkiau bšk  ir už 20 min jis atejo iškart mane apsikabino
Laurynas:pasiilgau aš taves kaip ir didžiausia užuojauta mažiuk ;*
aš tylejau tylejau.
D:einam i kambary
Laurynas;ok
Laurynas:ee,aš esu čia nieko man pasakyt nenori?
D:daug ka pasakyciau jei galeciau patikek
Tada jis mane apsikabino bel,pabuciavo,paziurejo i akis ir žiurejo apie 10 min td pradejom tipa laižytis nu ne tai kad laižytis nu nezinau kaip cia paaiškint bet kažkas tokio,cia jau pirmas musu rimtas :d
laurynas:davai pažiurim koki kung fu pandA ? :DDDDDDDDD
dovile:tu nori kad man linksmiau butu anee?
Laurynas:taip taip (pabuciavo i lupas :)
D:nu ok
suradom filma ir pradejom ziuret. tikrai pralinksmejau .baigesi filmas ir išejo namo hugas buckis ir didelis buckis :DDDDDD
tada gavau zinute
Laurynas:man patinki tu :)
Dovile:mazaaaas,tu tikrai man padedi ,man nebeliunda :D
Laurynas:nes aš tave myliu ;&*
Dovile:ok katinuk varau aš i soda,nbg čhat.nakti parašyk ;**
Laurynas:ok.tik nebeliudek be manes,nebeverk žinau kad tu šaunuolė ir tau pavyks,del manes ;*****
Dovile :;****

DB MAN VISKAS OK NU DEL MOCIU
TES BSK ZOSKAS BET LAURYNAS PADEDA.





























Komentarų nėra:

Rašyti komentarą