2011 m. rugpjūčio 24 d., trečiadienis

supah

Nu ka musu vasara vasara jau i pabaiga,cia yra blogai laabai blogai,shit,net nezinau ka pasakyt ...Žodžiu vakar labai fainai pabuvau su tokiu Gyčiūū.Nuvarėm i coffeinn  šiaip i centriuka susitarem kad kartu varysim i tv3 sezono atydarymas !!!! AiŠku pasiimsim ir geriausius kartū.:DD Dar vakar sakiau kad Laurynas debilas nei iš  šio ne iš to neberašo..O šiandien jau 7 ryto jio žhinutė.
Lauris|:Laba ryta ;**
Aš:labas
Lauris:kaip sekasi?
Aš:jegovai :)
Lauris:oi kaip gerai .džiaugiuosi.
Aš:uzvakar,vakar dar px buvo :)))
Lauris:wata fak?
Aš:aha
Lauris:taii ka cia prota pisi,nebuvo pxx
Aš:nu buvo,nes nesiteiravai...;*
Lauris:ka čia buciuoji?
Aš:netave :)
Lauris:skaudini ;/
Aš:džiaugiuosi
Lauris:pyzda,.nieko ir nepasakysi tik pyksi ar kaip suprast?
Aš:nk nesakysiu ir pyksiu?
Lauris:baik Dovile,uzknisai nu
Aš:jeeeee  to ir siekiau
Lauris:o taip,rokas tiesa sake kad esi pasikelusi .
Aš:nu jeigu aš tau toke ;)
Lauris:o dar pasakyk kad esi netoke
Aš:ai nu ir naxui eik,negaliu sako kad ji skaudinu nors poxui kad yra atvirkščiai .
Lauris:tipo skaudinu?
Aš:netipo bl
Lauris: nu ok atsiprašhau
AŠ:WOU pasakiai ,nebepykstu zinok ,iki

Lelelele,db visiem i zopa lendu ir visiem nepazistamiem rasineju :D
vienam Lukui parasiau
As:nenori meet?
Lukas:o mes pazystami?
BEt siaip ar taip jau sia sav jau esu susiplanaves
As:deje nepazistu :D
supratau,o gal i tv3 szn atyd varai?
lukas:kada bus?
As:29
lukas:tada jo cj
As:nu ok susirasysim kada ;D

la la o šian pas mane Laurynas miegaa oh lele

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą