2011 m. gegužės 10 d., antradienis

Antr.
Mano prakeiktas zadintuvas nenuskambejo,pramiegojau 2 pam todel nejau isviso i pamokas,nemaciau reikalo..Nuejau i iki nusipirkau sausu pusriciu,sureliu ir manija,nuejau namo pasidariau pusrycius ir apie 3 h sedejau balkone,galvojau ka daro  klasiokai,ka veiksiu sendiena,ar sedesiu namie ar eisiu susitiktu su meilem :DD Jau antra diena nechatinu su Arniuksciu,pac neparasoo nu  shit galvoju,jau 3 metus su juo taip axujenai bendrauju ,ir tik negaliu meeto uzsisika,aisku ateina metas kai tu pyksti be priezasties,paziurejau savo klasiokes Guste siena,o ten postina Arnas sakes tokia jau meile tarp ju .Jau geriau buciau sito nezinojus nes jauciuosi beviltiskai susiktai ,ir net nesuprantu baigta ta musu draugyste ar ne? nemanau kad butu imanoma kazka jau pakeist.neveltu sakoma"meile kaip seile" Esu per daug isdidi kad dabar eiciau gatve nuleidus galva , gyvensiu kaip gyvenus..Esu iskaudinta bet nebuciau as jeigu nepadaryciau taip kad liktu iskaudintas ir jis,bet realei pagalvojus juk buvom draugai 3 metus ...Ar galima taip elgtis su draugu? Bet aisku jis ta kale myli labiau .;/
O dabar prie linksmu dalygu paliekam ta Arna ir ieskom toliau sexiuku nr 1 :DD taigi viska realiai apmasciau kaip cia ka man daryti,paskui nuejau susitikti su Austyte pabuom centriuke nuvarem i magda,ir issiskirstem,dabar sedziu namie ir esu kupina nevilties,nusivilimo,naivumo kad tikejau zmogumi kuriam tikriausiai buvo visiskas px. Nu kagi ryt bus viskas okay,net neabejojiu kad Arnas prades ir vel man rasyti sms,bet as ne is tu kuri taip lengvai atleis :DDD** iki branguciau geros Eurovizijos ;*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą