2011 m. gegužės 17 d., antradienis

just need to forget an old MEILES

Antrad.
Nuejau i sule,paskui i poliklinika sutikau Aivara,pradejo jis sneket kad Rokas mane isisike siki ausu ..Zodziu,as ji myliu ir busiu su juo kadangi,Arnui pofek :DDnezinau ka dar parasyti ,tiesiog reike pamirsti senas meiles :DD o senas meiles vercia pamirsti tik naujos .Darau blogai gaila man Arnoo nezinau,net geri draugai pradejo varyt kodel as tokia ka arnas man padare o as atsakydavau kad del Gustes,net kelios drauges pradejo sakyt kad as kazkokia kitokia ...Bet px,jau antra day gaunu is rokucio belankaip mielas smskes,myliu jii jis mane  irgi ;****** bet deja as nezinau kaip man bus su tuo ROKU,visi geri drauugai ir drauges sako neprasidet nes jis belenkoksai mergisius ,ir ne mane viena jis myliii,myli puse sules panu,,bet sakes neisivaizduoju naxuj jis toks grazus myliu jis nes jis panasus i russa ir eurovizijos i ta alexeju ble ziuredama alexejaus video get you prisimenu Rokuti naxuj,neiseis tj px bus sakysiu "kokia supistai nesveika ta meilee" uzkniso pyktis su ARNU IR ieskot viendeniniu nuotikiu,vienintelis arnas su manim taip il gai ir siaip su juo pikstuos tada viena diena susirandu ciuva kita diena viskas baiges nu ir pasakykit kad ta meile neuzpisa,bandysiu su roku neiseeis bus supista meiel :) tiek ;** o Alexejaus as atsiklausyt negaliu toks grazuolis,ir gera dianike ir klipas toks awww ;*** issiziurekit gerai jo judesiukai naxuj sexius ir kaip jis ta merga ciesinaaa ;***
http://www.youtube.com/watch?v=YvX8NaHcdSk&feature=relmfu

2 komentarai:

  1. wat as atsimenu kai tu man sita pasakojai kaaip as tada luzou pz pz ,tu tai kaip papasakosi :DDDDDDDDDDDDDDD

    AtsakytiPanaikinti
  2. aš ir pati atsimenu tu ten vos iš juoko nemiriai ,daugiau nebepasakosiu rizikinga blia :DDD

    AtsakytiPanaikinti