2011 m. gegužės 5 d., ketvirtadienis

I love people who love me

Nusprendziau pradeti rasyti savo blogus .:)
Esu,Dovile Fausta.Gryte  man 15 m esu is Klaipedos,nesistengiu itikti zmoniem kurie manes nemegsta tai apgailetina,esu miela,draugiska ir t.t .Bet aisku kartais reikia pakovoti uz save,o tos kovos  mano gyvenime dabar netruksta   ..Nesistengiu itikti zmoniemS,jie patis su laiku mane pamylsta,nors to man tikrai nereik.Nesistenkit itikti visiem,nes ar taip ar taip su laiku su tuo zmogum tapsit artimesni nei artimi  :*
Pagaliau iki musu ilgai lauktos vasaros liko maziau nei menesis uhuu!!tuos 9 devynis menesius mano dienos buvo kosmariskos,nuobodzios,tiesioog siaubingos,todel nenorejau jusu uzknisti su savo nuobodylnikom dienom,todel blogo nerasiau.Bet dabar kai liko tik menesiukas mokytis dienos vis gereja ir gereja@@ taigi zmogai turesit pakesti mano nesveikus blogus,arba tiesiog ju neskaitykit :))

3 komentarai: